RETOURNEREN
----
Onze polis duurt 60 dagen. Als er 60 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om voor retournering in aanmerking te komen, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Om te retourneren dient u ons een kassabon of aankoopbewijs te tonen.
*Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen missen om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
*Elk artikel dat meer dan 60 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat wij het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, omdat het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u na het voltooien van al deze stappen nog steeds uw terugbetaling niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail contact@brareseau.com
Sale artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden gerestitueerd.
Ruilen (indien van toepassing)
Wij vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als je het in dit geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail.
Geschenken
Als het geretourneerde artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed dat gelijk is aan de waarde van uw retourzending. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever het artikel liever eerst ontvangt en het later aan u geeft, sturen wij het geld terug naar de cadeaugever en weet hij dat u het artikel heeft geretourneerd.
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Indien u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor het retourneren hiervan afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw geruilde product te ontvangen variëren.
Als u een artikel met een waarde van meer dan € 75,- verzendt, kunt u overwegen een verzendservice te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij het artikel dat u naar ons retourneert, zullen ontvangen.
----
Onze polis duurt 60 dagen. Als er 60 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om voor retournering in aanmerking te komen, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Om te retourneren dient u ons een kassabon of aankoopbewijs te tonen.
*Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen missen om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
*Elk artikel dat meer dan 60 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat wij het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, omdat het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u na het voltooien van al deze stappen nog steeds uw terugbetaling niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail contact@brareseau.com
Sale artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden gerestitueerd.
Ruilen (indien van toepassing)
Wij vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als je het in dit geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail.
Geschenken
Als het geretourneerde artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed dat gelijk is aan de waarde van uw retourzending. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever het artikel liever eerst ontvangt en het later aan u geeft, sturen wij het geld terug naar de cadeaugever en weet hij dat u het artikel heeft geretourneerd.
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Indien u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor het retourneren hiervan afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw geruilde product te ontvangen variëren.
Als u een artikel met een waarde van meer dan € 75,- verzendt, kunt u overwegen een verzendservice te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij het artikel dat u naar ons retourneert, zullen ontvangen.
Responsieve ondersteuning
Heeft u een vraag? Wij reageren binnen 24 uur per e-mail of telefoon.
Betalingen in 3 termijnen mogelijk
Visa, Mastercard, Bancontact, CB, Paypal, American Express...
Retouren
60 dagen tevreden of terugbetaald en 2 jaar garantie!
Gratis levering in België
Levering door ons uitgevoerd in België. Per vervoerder voor internationaal.