1) WAT ZIJN UW LEVERTIJDEN?

U moet eerst de verwerkingstijd voor uw bestelling tellen, die kan variëren van 24 tot 48 uur en vervolgens 7 tot 12 dagen om deze bij u te bezorgen. Wij leveren wereldwijd.

Deze termijnen houden geen rekening met mogelijke vertragingen veroorzaakt door douane, stakingen, diefstal of andere uitzonderlijke omstandigheden die buiten onze controle liggen.

2) HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Om uw bestelling te volgen, voegt u eenvoudig uw bestelnummer en e-mailadres toe aan deze pagina: https://helliza.be/apps/trackorder . Als u uw bestelling niet heeft ontvangen en u zich nog steeds binnen de hierboven gedefinieerde levertijden bevindt, kunt u er zeker van zijn dat er niets abnormaals is.

Het kan gebeuren dat uw tracking enkele dagen niet verandert. Dit gebeurt vaak bij internationale leveringen. Je kunt het over een paar dagen opnieuw proberen.

3) WAAR IS DE E-MAIL VOOR DE BEVESTIGING VAN MIJN BESTELLING?

Als u de e-mail met de orderbevestiging niet heeft ontvangen, is het waarschijnlijk dat:

1. De e-mail bevindt zich in junk-/spamberichten.

2. Uw operator blokkeert onze e-mails.

3. Je hebt een typefout gemaakt in je e-mailadres.

Begin met het controleren van uw spam, en als u deze niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via contact@helliza.be, dan sturen wij deze opnieuw naar u toe.

4) HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Na het plaatsen van uw bestelling heeft u 2 uur de tijd om een ​​annulering aan te vragen. Dit verzoek moet naar ons worden gestuurd via contact@helliza.be

Na deze periode worden geen annuleringen meer geaccepteerd aangezien de bestelling wordt verwerkt. U kunt uw bestelling echter altijd binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, indien u toch een terugbetaling wenst.

5) HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Na deze periode accepteren wij geen retourzendingen meer.

U dient uw bestelling in de originele verpakking te retourneren, het product mag niet gebruikt zijn. Bovendien zijn de levertijden uw verantwoordelijkheid.

Wij betalen uw bestelling terug zodra wij deze hebben ontvangen.

Wij nodigen u uit om per e-mail contact met ons op te nemen op contact@helliza.be, zodat wij u de terugbetalingsvoorwaarden kunnen toesturen.

6) HOE KUNT U CONTACT MET U OPNEMEN?

Indien u het antwoord op uw vraag niet heeft gevonden, kunt u ons een e-mail sturen naar dit adres: contact@helliza.be

Sophie, de klantenservicemanager, zal binnen 24 uur reageren.

Responsieve ondersteuning

Heeft u een vraag? Wij reageren binnen 24 uur per e-mail of telefoon.

Betalingen in 3 termijnen mogelijk

Visa, Mastercard, Bancontact, CB, Paypal, American Express...

Retouren

60 dagen tevreden of terugbetaald en 2 jaar garantie!

Gratis levering in België

Levering door ons uitgevoerd in België. Per vervoerder voor internationaal.